Cele mai recente cifre arată că în 2010, în România, aproape 40% dintre asigurările încheiate au fost realizate prin intermediul celor peste 500 de brokeri de asigurare.
În pofida unor scăderi masive ale pieţelor precum imobiliarele, construcţiile, leasingul auto şi chiar piaţa asigurărilor, evoluţia afacerilor intermediarilor în asigurări s-a menţinut la nivelul din 2009, fiind susţinută în acest climat financiar dificil de consumatorii produselor de asigurare, care au încercat să obţină cele mai bune preţuri şi oferte de produse. Amănunte suplimentare ne-a oferit Vlad Boldijar, redactor, Revista PRIMM Asigurări şi Pensii. Valentin Panduru în dialog cu Vlad Boldijar, redactor, Revista PRIMM Asigurări şi Pensii
Cele mai recente cifre arată că în 2010, în România, aproape 40% dintre asigurările încheiate au fost realizate prin intermediul celor peste 500 de brokeri de asigurare.
În pofida unor scăderi masive ale pieţelor precum imobiliarele, construcţiile, leasingul auto şi chiar piaţa asigurărilor, evoluţia afacerilor intermediarilor în asigurări s-a menţinut la nivelul din 2009, fiind susţinută în acest climat financiar dificil de consumatorii produselor de asigurare, care au încercat să obţină cele mai bune preţuri şi oferte de produse. Amănunte suplimentare ne-a oferit Vlad Boldijar, redactor, Revista PRIMM Asigurări şi Pensii. Valentin Panduru în dialog cu Vlad Boldijar, redactor, Revista PRIMM Asigurări şi Pensii