Diferenţele dintre echipa antrenată de Victor Piţurcă şi cea alui Răzvan Lucescu nu se opresc doar la criteriile de performanţă,ci şi la interesul stârnit în rândul telespectatorilor. Campania încare România reuşea să ajungă la Euro 2008 a fost mult maiinteresantă pentru români decât actuala.
Cei mai potriviţi termeni de comparaţie sunt daţi de meciuriletricolorilor cu Albania, Belarus şi Luxemburg, trei dintreadversarele pe care românii le-au întâlnit şi acum, dar şi în 2006.Dacă în timpul lui Piţurcă cele trei partide au strâns în faţatelevizoarelor aproximativ 2,1 milioane de oameni pe segmentul depublic comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, numărulacestora a scăzut până la 1,2 milioane în campania de calificarepentru Euro 2012. Relevante sunt şi vârfurile celor două mandate înmaterie de audienţă: un milion de români din targetul mai susmenţionat au stat cu ochii pe România - Olanda (1-0) în 2007, cuaproape 200.000 mai mulţi decât la Franţa - România (2-0) dinoctombrie anul trecut.
12,8 puncte derating pe segmentul de public comercial cuvârste între 18 şi 49 de ani a realizat România - Luxemburg în2007, acesta fiind cel mai puţin urmărit meci al tricolorilor deatunci
10,9 puncte derating pe acelaşi targhet a realizat partidaRomânia - Luxemburg
Diferenţele dintre echipa antrenată de Victor Piţurcă şi cea alui Răzvan Lucescu nu se opresc doar la criteriile de performanţă,ci şi la interesul stârnit în rândul telespectatorilor. Campania încare România reuşea să ajungă la Euro 2008 a fost mult maiinteresantă pentru români decât actuala.
Cei mai potriviţi termeni de comparaţie sunt daţi de meciuriletricolorilor cu Albania, Belarus şi Luxemburg, trei dintreadversarele pe care românii le-au întâlnit şi acum, dar şi în 2006.Dacă în timpul lui Piţurcă cele trei partide au strâns în faţatelevizoarelor aproximativ