The Telegraph a făcut un top al celor mai haioase păcăleli de 1 aprilie 2011.
1. Publicaţia britanică The Guardian a anunţat că, în luna rămasă până la nunta regală dintre Prinţul William şi Kate Middleton, va face live text, anunţând toate noutăţile legate de eveniment. Totuşi, după patru ore de "update-uri" false, jurnaliştii au fost nevoiţi să se oprească, după ce au primit un avertisment din partea Palatului Buckingham.
2. Site-ul Groupon, care prezintă cele mai bune reduceri din întreaga lume, a susţinut că a "cumpărat" licenţa pentru Ziua Păcălelilor, care nu va mai permite altor corporaţii să îşi ia peste picior clienţii cu "farse ilegale".
3. Cu ocazia zilei de 1 aprilie 2011, YouTube şi-a sărbătorit "centenarul". Ei şi-au schimbat logoul, pentru a părea că site-ul a fost lansat în 1911, şi au creat variante alb-negru pentru videouri foarte cunoscute în prezent. De asemenea, pe 1 aprilie, utilizatorii au avut opţiunea de a urmări videourile fără sonor şi "decolorate", pentru a părea foarte vechi.
4. Gmail a anunţat că a lansat serviciul "Gmail Motion", care permite utilizarea mailului fără tastatură şi mouse. Concret, utilizatorii vor gesticula în faţa calculatorului care, cu ajutorul unei camere, va şti dacă să trimită un mail nou, să răspundă altuia sau să ataşeze un fişier.
5. Şi cei de la compania Virgin se ţin de glume: au anunţat că au cumpărat Pluto, pe care vor încerca să o readucă la "stadiul" de planetă. "Virgin s-a extins în multe domenii de-a lungul timpului, dar nu am avut niciodată propria noastră planetă. Ar fi începutul unei noi ere în turismul spaţial", a "declarat" şeful Virgin, Sir Richard Branson. Compania a susţinut chiar că a creat un vehicul care permite "înglobarea" asteroizilor în masa lui Pluto, pentru a o readuce la greutatea şi mărimea necesară pentru a fi considerată planetă.
6. IGN,