Oana şi Pepe, pe de-o parte, şi Irinel şi Moni, pe de altă parte, au adus audienţe-record unor producţii precum „Happy Hour“ şi „Acces Direct“. În scandalul Oana Zăvoranu şi Pepe, cel de-al doilea este de departe marele câştigător în audienţe. Pepe a adus ratinguri istorice emisiunii „Happy Hour“.
Dacă în mod normal audienţele televiziunilor încep să scadă primăvara, pentru că vremea frumoasă îi scoate pe români din case, în ultimele luni, emisiunile s-au descurcat mai mult decât bine. Scandalurile anului au fost transformate în adevărate telenovele televizate cu multe episoade, tot felul de invitaţi şi dezvăluiri incendiare, astfel că moda de anul acesta este că, la „casele mari", rufele se spală în public.
Cele mai mari audienţe au fost înregistrate, de departe, de emisiunea lui Cătălin Măruţă, „Happy Hour", care în perioada 10 ianuarie - 28 martie a avut o medie de 725.000 de telespectatori pe ediţie. Producţia a avut şi cele mai multe vârfuri de audienţă în perioada amintită.
Divorţul soţilor Columbeanu i-au ţinut pe români cu ochii pe televizoare. Cea mai mare audienţă înregistrată de „Happy Hour" în timpul scandalului dintre cei doi a fost de 864.000 de persoane la nivel urban. În perioada divorţului soţilor Columbeanu, emisiunea „Acces Direct", prezentată de Simona Gherghe, a reuşit să devanseze de câteva ori emisiunea lui Măruţă, având în mai multe ediţii audienţe de peste 700.000 de telespectatori la nivel urban.
În plus, cu o zi înainte de apariţia divorţului Columbenilor, „Acces Direct" a avut un vârf de 837.000 de telespectatori, cel mai mare rating de anul acesta. Ce i-a atras aşa pe români? Jurnalul Elodiei (da, cazul Elodia încă „trăieşte") şi prezenţa în emisiune a actorului Gabriel Corrado. Scandalul dintre Oana şi Pepe a alimentat din plin audienţa „Happy Hour", emisiunea fiind greu de devansat în această perioadă