Dincolo de a fi nunta anului în Marea Britanie, uniunea prinţului William cu Kate Middleton, programată pe 29 aprilie, suscită interesul mass-mediei de pe toate continentele. Un documentar, produs de BBC Worldwide, despre logodna cuplului regal a fost vândut în 32 de ţări de pe glob - din Statele Unite ale Americii, până în Australia şi Thailanda.
"William and Kate: A Royal Engagement" este o producţie video a grupului BBC Worldwide care a fost cumpărat de posturi de televiziune din 32 de state ale lumii, printre se numără Universal din SUA, Bio Channel din Australia, CDI SRL din Italia şi Cineplex din Thailanda.
Citeşte şi:
Prinţul William şi Kate Middleton au 1.900 de invitaţi la nuntă
VIDEO Prinţul William, despre cererea în căsătorie a lui Kate: "Am purtat inelul de logodnă în rucsac trei săptămâni"
"Vânzările impresionante ale (documentarului, n.r.) «William and Kate: A Royal Engagement» pun în evidenţă interesul internaţional pentru apropiata nuntă regală", a declarat Steve Macallister, Managing Director al departamentului de vânzări şi distribuţie al BBC Worldwide, relatează "The Daily Mail".
Documentarul "William and Kate: A Royal Engagement" prezintă povestea de dragoste a cuplului regal şi educaţia diferită primită de cei doi tineri, comentată de prieteni apropiaţi ai cuplului, de istorici, biografi şi jurnalişti care au urmărit îndeaproape evoluţia viitorilor soţi.
BBC Worldwide deţine drepturile internaţionale pentru transmisiunea nunţii regale din data de 29 aprilie, deşi evenimentul va fi trasnmis în direct şi pe internet, prin site-ul "Official Royal Wedding 2011".
BBC Worldwide a distribuit şi alte producţii despre cuplul britanic, printre care şi "Inside The Royal Wedding" ce reuneşte momentele marcante premergătoare celei mai aşteptate zile a anului 2011. De la pregătirea ceremoniei de la catedral