Cetatea Alba Carolina s-a mutat din nou, pentru câteva zile, în Capitală. Aceasta a reprezentat atracţia principală a Târgului de Turism al României, ce a avut loc la Bucureşti, iar mii de turişti au luat cu asalt standul municipiului Alba Iulia, interesaţi să descopere frumuseţile locului şi să guste din bucatele tradiţionale ardeleneşti.
Prezenţa Alba Iuliei în cadrul evenimentului reprezintă doar unul dintre obiectivele bifate de administraţia locală în strategia de promovare a Cetăţii Alba Carolina. Cu acest prilej, au avut loc întâlniri cu reprezentanţii celor mai importante agenţii de turism sau tour operatori din ţară şi s-au pus bazele unor legături şi parteneriate concrete cu operatorii străini.
“Alba Iulia este unul dintre pionierii României în materie de promovare punctuală a unui produs turistic atipic, dar atât de important cum e Cetatea Alba Carolina, iar rezultatele , incontestabil , nu se vor lăsa aşteptate”, este de părere Iulia Manolescu Dan, managerul proiectului “Respiră Aerul Istoriei”, accesat de municipiul Alba Iulia, prin care se desfăşoară toate aceste activităţi.
Timp de 3 săptămâni, echipa municipiului Alba Iulia a fost prezentă , pe rând, într-un adevărat tur de forţă pentru promovarea Cetăţii Alba Iulia, la cele mai importante evenimente turistice naţionale: Târgul Holiday Market, de la Palatul Parlamentului, Târgul Touristica de la Cluj Napoca şi Târgul de Turism al României, desfăşurat la Romexpo, week-end-ul trecut. “Contactele stabilite si parteneriatele cărora li s-au pus bazele au un singur scop final: mai mulţi turişti în cea mai mare cetate din România, Alba Carolina”, se arată în comunicatul făcut public de Primăria Alba Iulia.
URL scurt: http://alba24.ro/?p=20561
Cetatea Alba Carolina s-a mutat din nou, pentru câteva zile, în Capitală. Aceasta a reprezentat atracţia principală a Târgului de Turism a