Serviciile de internet de 60 si 100 Mbps au atras in cele sase orase in care au fost disponibile mai multi clienti decat asteptarile initiale ale conducerii UPC Romania.
De exemplu, in Cluj-Napoca, primul oras in care au fost introduse aceste sevicii, numarul de clienti atrasi a fost cu 30% mai mare decat estimarile, a declarat pentru Wall-Street.ro, Iulia Florea, director operational al UPC Romania, unul dintre principalii operatori de pe piata.
De la 1 aprilie, compania a lansat serviciile de internet Fiber Power si in alte sase orase crescand in acelasi timp viteza maxima la 120 de Mbps.
Astfel, UPC ofera internet cu viteze de10, 20, 60 si 120 Mbps, ultimele doua servicii fiind disponibile deocamdata in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara,Deva, Curtea de Arges, Focsani, Ploiesti, Constanta, Braila, Galati, Roman si Buzau.
Compania a investit in ultimii doi ani, doi ani si jumatate peste 100 de milioane de euro pentru lansarea acestui serviciu, iar, in prezent, UPC Romania, are cel mai rapid internet de pe piata locala, intrecand concurentii principalii concurenti, RCS&RDS si Romtelecom, care ofera viteze maxime de pana la 100 Mbps.
Prin aceasta lansare, compania spera sa isi mareasca baza de clienti, mai ales ca, dupa cum spune Iulia Florea (foto), tendinta este ca dupa ce un abonat alege un serviciu sa fie doar o chestiune de timp pana cand achizitioneaza inca un serviciu sau tot pachetul de televiziune, telefonie si internet.
"Au fost primite foarte bine aceste servicii. In Cluj cand am inceput, primele doua-trei luni numai despre acest lucru se vorbea. Ne asteptam ca internetul de 120 de Mbps sa aiba cel mai mare succes, pentru ca in orasele in care suntem deja cu serviciile de mare viteza, atunci cand spunem 120 Mbps, oamenii nu mai au dubii ce inseamna", explica managerul promovat in ianuarie ca director operational (