Artişti recunoscuţi, munca a sute de oameni, efecte speciale şi o scenă de 200 de metri la studiourile Media Pro din Buftea au adus Pro TV-ului încă o dată titlul de lider de audienţă.
1 /.
Cu 5.000 de spoturi şi efecte speciale, un decor impresionant sem nat de Petre Talea şi 12 camere gata să filmeze din toate unghiurile, a debutat, în direct, prima săptămână a semifinalelor "Românii au talent", transmise, vineri şi sâmbătă, de la ora 20.30, din Studiourile MediaPro de la Buftea.
Prima semifinală, difuzată vineri, 1 aprilie, a adunat în faţa micilor ecrane cinci milioane şi jumătate de români din întreaga ţară, în minutul de maximă audienţă de la 21.44. Pe întreg publicul din mediul urban ratingul a ajuns la 27,8 puncte, cu o cotă de piaţă de 66,6%.
Audienţa medie de vineri, 1 aprilie, în intervalul 20.29-23.58 a fost pe publicul din mediul urban de 20,0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 47,3%. Aceeaşi diferenţă a fost înregistrată de emisiune şi pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, când Pro TV a înregistrat 18,7 puncte de rating şi 52,1% cotă de piaţă.
Şi sâmbătă, 2 aprilie, Pro TV a fost lider detaşat de audienţă cu cea de-a doua semifinală a emisiunii "Românii au talent". Audienţa medie înregistrată în intervalul 20.29-23.51 a fost pe publicul comercial din mediul urban de 17,4 puncte de rating, iar la nivelul publicului din mediul urban Pro TV a înregistrat 17,4 puncte de rating.
Costel Busuioc, invitat special
Seara de vineri a oferit publicului Pro TV, în pauza de vot, doi artişti care s-au afirmat în concursuri ce descoperă talente din străinătate: Costel Busuioc, câştigătorul din 2008 al concursului "Hijos de Babel" din Spania, care a interpretat piesa "O sole Mio", şi Valentin Urse, supranumit "omul vierme", românul care a impres