Agenţiile de publicitate investesc mai mult ca niciodată în reclamele pe TV, iar această piaţă ar putea creşte în 2011 cu 39,1%
Creşterea popularităţii reţelelor de socializare aduce multe beneficii televiziunii
Twitter şi Facebook încurajează oamenii să se uite la emisiunile TV şi să aibă conversaţii online despre acestea
Agenţiile de publicitate investesc mai mult ca niciodată în reclamele pe TV, iar această piaţă ar putea creşte în 2011 cu 39,1 puncte procentuale, la aproximativ 60,5 miliarde dolari, potrivit companiei de cercetare eMarketer, citat de CNBC. Un al mediu de comunicare care înregistrează creşteri importante este online-ul, care a reuşit să "fure" fondurile care erau destinate ziarelor, revistelor şi radioului.
Online-ul va ajunge să reprezinte 18,4% din totalul investiţiilor în publicitate
Investiţiile în publicitatea online au reprezentat anul trecut 16,9% din totalul cheltuielilor pentru publicitate, iar pentru acest an se estimează un avans la 18,4%. Totuşi, publicitatea pe TV va continua să primească cele mai mari fonduri, lucru care se credea că va fi modificat de contextul economic şi de dezvoltarea metodelor alternative de promovare.
Compania de cercetare mai arată că "povestea" pe care aceste cifre nu o spun este reprezentată de faptul că creşterea pe care televiziunile o înregistrează se datorează Internetului. Astfel, creşterea popularităţii reţelelor de socializarea aduce multe beneficii televiziunii. Twitter şi Faceboon încurajează, de fapt, oamenii să se uite la emisiunile de televiziune în timp real şi să aibă conversaţii online despre acestea. Numărul imens de mesaje pe Twetter în timpul unor evenimente precum Oscarul sau Super Bowl arată cum conversaţiile pe reţelele de socializare determină oamenii să deschidă televizorul.
60% dintre cei care se uită la TV navighează