Multe start-up-uri se lovesc de o problema importanta: nu reusesc sa atraga clienti noi, bazandu-se pe cei vechi. Aflati din articolul urmator cum puteti avea mai multi clienti datorita celor care va utilizeaza deja produsele si serviciile.
1. Instruiti-va echipa de vanzari sa gandeasca ca si cum ar avea in fata mai multi clienti, nu doar unul.
De fiecare data cand va aflati in fata unui client, ganditi-va ca aveti sansa sa il transformati in mai multi, scrie publicatia The Entrepreneur.
De exemplu, unele companii au programe prin care ofera cupoane de cadouri si alte beneficii clientilor care le prezinta nume de potentiali clienti pe care compania sa ii abordeze pe viitor.
Astfel, reusesc adesea sa transforme un client in patru utilizatori.
2. Ajustati-va cuvintele cheie din motoarele de cautare in functie de raspunsurile clientilor.
Atunci cand incepeti sa lucrati cu un client nou, intreabati de unde a auzit de dvs. Este foarte probabil ca el sa fi aflat de pe internet, cautand pe motoarele de cautare informatii despre serviciile ori produsele oferite de compania dvs.
Incercati sa aflati ce cuvinte cheie a cautat si, in functie de raspunsul primit, discutati cu persoanele care se ocupa de SEO (search engine optimization) si faceti astfel incat acestea sa iasa cat mai in fata in Google sau alte motoare de cautare.
Ajustarea pay per click si a cautarii a dus in cazul unei companii americane la dublarea traficului pe site intr-o singura luna.
Tot in functie de cuvintele cheie cautate de clienti, puteti sa achizitionati URL-uri si sa faceti redirectionari de pe acestea pe site-ul dvs. principal.
In acest fel, nu numai ca atrageti trafic, dar blocati si concurentii care ar putea face lucruri similare.
3. Simplificati procesul de aflare a informatiilor.
Incercati sa minimalizati num