Un cetăţean al Uniunii Europene cheltuie pentru asigurări de viaţă, în medie, 1.000 euro pe an. În România, un consumator plăteşte pentru acelaşi produs numai 20 de euro pe an. Acesta este efectul unei lipse de informare, inexistenţei unei tradiţii şi a unui nivel de trai redus.
Cu toate acestea, anul trecut vânzările de asigurări de viaţă au crescut, în special cele legate de asigurările cu componenţa investiţională, iar tendinţa va continua şi anul acesta. Conform statisticilor, ar fi optim ca un român să economisească anual 10% din venituri. Din păcate, acest lucru nu se întâmplă decât în foarte puţine cazuri.
Invitaţi: Ovidiu Racoveanu, director Asigurări de viaţă, Generali Asigurări, Mihaela Circu, director New Media la Media XPRIMM şi coordonator al portalului www. asigurariledeviata.ro.
Urmăreşte înregistrarea video a întregii emisiuni. Emisiunea ora de risc din 5 aprilie 2011
Un cetăţean al Uniunii Europene cheltuie pentru asigurări de viaţă, în medie, 1.000 euro pe an. În România, un consumator plăteşte pentru acelaşi produs numai 20 de euro pe an. Acesta este efectul unei lipse de informare, inexistenţei unei tradiţii şi a unui nivel de trai redus.
Cu toate acestea, anul trecut vânzările de asigurări de viaţă au crescut, în special cele legate de asigurările cu componenţa investiţională, iar tendinţa va continua şi anul acesta. Conform statisticilor, ar fi optim ca un român să economisească anual 10% din venituri. Din păcate, acest lucru nu se întâmplă decât în foarte puţine cazuri.
Invitaţi: Ovidiu Racoveanu, director Asigurări de viaţă, Generali Asigurări, Mihaela Circu, director New Media la Media XPRIMM şi coordonator al portalului www. asigurariledeviata.ro.
Urmăreşte înregistrarea video a întregii emisiuni. Emisiunea ora de risc din 5 aprili