Societatea Tracum Giurgiu este nevoită să facă reduceri de personal, pentru a putea face faţă cheltuielilor necesare îmbunătăţirii serviciilor de transport în comun oferite giurgiuvenilor. Astfel că în primăvara acestui an, din cei 63 de salariaţi ai societăţii au mai rămas doar 50, iar în această lună vor mai fi daţi afară încă 10 angajaţi, şoferi, portari şi personal Tesa.
“Suntem nevoiţi să facem restructurări şi să comasăm anumite servicii pentru a asigura o eficientizare maximă a activităţii societăţii” a spus pentru “Adevărul de Seară” directorul S.C. Tracum Giurgiu, Andrei Ovidiu.
Autobuzele vor avea GPS-uri şi camere video
Conducerea societăţii de transport a mai precizat că doreşte ca în vara acestui an să monteze în fiecare autobuz un sistem de urmărire video şi GPS-uri, acestea având scopul de a ţine evidenţia activitatea zilnică a şoferilor, timpii de staţionare, monitorizarea consumului de carburant, dar şi comportamentul personalului de bord.
Cheltuielile pentru punerea în aplicare a proiectului propus de conducerea Tracum se ridică la 90.000 de euro, banii provenind dintr-un împrumut bancar pe care îl va solicita societatea de transport în comun. Banii vor fi achitaţi către bancă eşalonat, iar rata va fi achitată din fondurile economisite din salariile personalului disponibilizat.
“Dorim să implementăm acest proiect pentru asigurarea siguranţei călătorilor. Pe lângă instalarea de GPS-uri şi camera video mijloacele de transport, mai avem în vedere şi montarea de sisteme de autoticheting şi validatoare de bilete” a mai adăugat directorul Ovidiu Andrei.
În acest moment preţul unui bilet de călătorie cu autobuzul este de 2 lei, acesta menţinându-se de aproape un an de zile chiar dacă costul carburanţilor a crescut de câteva ori.