Dumitru Dragomir, preşedintele LPF, spune că partidele rămase nu se vor vinde la bucată şi propune un pachet care să conţină toate meciurile tari din Liga I. „Corleone“ ştie deja ce are de făcut pentru ca meciuri ca Steaua-Dinamo să nu rămână netelevizate. Dar, dacă doar trei meciuri pe etapă vor putea fi la TV, câştigaţi vor fi cei de la Radio.
Scandalul pe drepturile de televizare ale Ligii I pare departe de a fi încheiat. Eşecul de proporţii înregistrat de Dumitru Dragomir la licitaţia de luni nu va rămâne fără ecou. Preşedintele LPF este hotărât să se răzbune pe televiziunile care au boicotat licitaţia în care s-au vândut doar trei pachete (DigiSport - pachetul 1, Dolce Sport - pachetul 2 şi Antena 1 - pachetul 8), în schimbul a 37 de milioane de euro + TVA.
Ieri, la sediul Ligii, discuţiile au fost furtunoase, iar concluzia una singura: s-a greşit modul în care au fost făcute pachetele. Având în vedere că sumele primite din televizări reprezintă un procent important din bugetul cluburilor, Dragomir a pregătit o strategie prin care să reuşească să vândă şi celelalte pachete.
O altă licitaţie, dar la vară
Oficialii LPF intenţionează să organizeze o nouă licitaţie, care va avea loc însă abia după finalul returului, adică în iunie şi după ce se va stabili ţintarul noului campionat. Ea ar trebui precedată de o Adunare Generală a Ligii, la care preşedinţii de cluburi şi reprezentanţii Ligii să pună la punct întreaga strategie.
„La a doua licitaţie nu mai lăsăm cinci pachete distincte, ci vom lăsa televiziunile să concureze pentru un pachet întreg al cărui preţ de pornire va fi de 22 milioane de euro! Dacă nu găsim pe cineva care să cumpere, nu le mai dăm", a explicat Dragomir. Bossul de la Ligă a mai
completat că nici posibilitatea ca partidele din Liga I să fie vândute la bucată nu este veridică. Chestionat în legătură cu crit