Comercianţii au reclamat societatea la DNA pentru o fraudă de 1 mil. euro cu bonuri valorice
Între 29 noiembrie 2010, când a luat decizia de dizolvare a societăţii, şi 23 decembrie 2010, când a vândut afacerea Edenred, firma a vândut în continuare tichetele
Potrivit plângerii adresate DNA decomercianţi, anterior, Euroticket îşi majorase comisionul la 40 la sută, fără a aduce aceasta la cunoştinţa părţilor
Euroticket, societatea autorizată de Ministerul Economiei şi Finanţelor pentru emiterea de tichete de masă, este acuzată de marile reţele comerciale că le-a fraudat cu peste 1 milion de euro, emiţând bonuri valorice către angajatori deşi ştia că nu le va mai deconta.
Potrivit plângerii adresate Direcţiei Naţionale Anticorupţie de către Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), SC Euroticket Company SRL, administrată de Traian Miclăuş, a cauzat prejudicii grave marilor reţele comerciale şi companiilor sau persoanelor fizice care au utilizat tichetele emise.
Până în luna decembrie a anului trecut, Euroticket a fost compania specializată şi autorizată de Ministerul Economiei şi Finanţelor pentru emiterea de tichete de masă în condiţiile Legii 142/2008. Societatea emitea lunar tichete de masă către angajatori, în baza contractelor încheiate cu aceştia din urmă, contra unui comision de emitere, urmând să deconteze, pe baza borderourilor transmise de retaileri, contravaloarea lor, după ce-şi reţinea comisionul.
Potrivit Contractelor de Afiliere, citate de AMRCR, Euroticket aplica un comision aferent serviciilor de decontare cuprins între 1% şi maximum 8%, pe care l-a majorat fără acordul părţilor la 40%.
"Primele probleme semnificative în derularea acestor relaţii comerciale au apărut la începutul lunii ianuarie 2011, când o parte din membrii AMRCR au constatat că Euroticket a început să deconteze subit valoarea