Consiliul Judeţean Constanţa a mai scos la mezat un contract de publicitate. De această dată contractul vizează serviciile de publicitate şi informare pentru proiectul „Reabilitare Monument triumfal Tropaeum Traiani", proiect finanţat prin POR 2007 - 2013, Axa prioritară 5 - Dezvoltare durabilă şi promovarea turismului, Domeniul Major de intervenţie 5.1 „Restaurarea şi valorificarea durabilă a patrimoniului cultural, precum şi crearea/modernizarea infrastructurilor conexe".
Pentru acest contract, finanţat din fonduri europene, CJC dă nu mai puţin de 200.000 de lei. Data limită de depunere a ofertelor este 12 aprilie, ora 10.00, iar şedinţa de deschidere a ofertelor va avea loc în aceeaşi zi de la ora 12.00. Durata contractului este de 32 de luni.
În ceea ce priveşte activitatea de publicitate şi informare, potrivit contractului, firma care se va ocupa trebuie să realizeze patru panouri temporare şi patru plăci permanente, dar şi 5.000 de broşuri şi 5.000 de CD-uri. Firmele care vor să participe la licitaţie trebuie să prezinte bilanţul contabil pentru ultimii trei ani, respectiv 2007, 2008, 2009 la 31 decembrie, iar cifra medie de afaceri în aceeaşi perioadă să fie de minim 350.000 de lei. Acestea trebuie să prezinte şi o declaraţie privind principalele contracte similare cu diverse produse/servicii de publicitate. De asemenea, se solicită experienţă similară, respectiv în contracte de publicitate media în valoare de minim 150.000 lei, demonstrată prin
contracte de furnizare de produse/prestări de publicitate media, încheiate şi finalizate în ultimii trei ani. Garanţia de participare solicitată este de 3.000 lei, iar cea de bună execuţie va fi în cuantum de 5% din preţul contractului, fără TVA. Câştigătorul licitaţiei trebuie să organizeze, pe parcursul derulării proiectului, două conferinţe de presă, la lansarea execuţiei lucrărilor şi la sfârşitul