Ioana Manoiu, managing partner GMP PR, este juratul roman al categoriei PR de la festivalul de comunicare Cannes Lions 2011. Cititi un scurt interviu acordat Wall-Street.ro.
Pe lista scurta propusa oficialilor de la Cannes s-au mai regasit Imola Zoltan – McCann PR si Crenguta Rosu – DC Communication.
Ioana Manoiu este al treilea jurat roman la categoria de PR a festivalului Cannes Lions, dupa Eliza Rogalski, managing partner Rogalski-Grigoriu, in 2009, si Gabriela Lungu, managing partner The Practice, in 2010.
Wall-Street: Ce a presupus nominalizarea ta ca jurat la Cannes?
Ioana Manoiu: E un proces pe termen lung, in care fiecare tara propune membri ai juriului. Trebuie sa treci prin doua filtre: tara ta sa fie suficient de importanta pentru organizatori pentru a putea fi luata in considerare, iar juratii propusi sa aiba recunoastere internationala. Performanta obtinuta de biroul Cannes Romania este remarcabila. Faptul ca a convins organizatorii pentru al treilea an la rand sa accepte un jurat din Romania, in conditiile in care rezultatele noastre ca si tara in competitie nu au fost niciodata spectaculoase, este demn de lauda.
Si in 2011, la fel ca in fiecare an, Teodora Migdalovici a facut trei nominalizari pe care le-a inaintat organizatorilor, iar decizia finala de selectie a fost a lor.
Wall-Street: E al treilea an consecutiv in care avem cate un jurat roman la Cannes. Ce ne recomanda ca industrie pentru o pozitie in juriul categoriei de PR? Unde se situeaza, in opinia ta, nivelul de profesionalism al industriei romanesti de PR in context european sau chiar global?
Ioana Manoiu: Nivelul industriei de PR din Romania a crescut mult in ultimii 3-4 ani. Agentiile romanesti au castigat premii la cele mai importante competitii de PR din lume, inclusiv Cannes, avem oameni calificati, oameni care au facut scoli in