Compania DPD România, al cărui acţionar majoritat este GeoPost, subsidiară a Poştei Franceze (La Poste) a încheiat anul 2010 cu o cifră de afaceri de peste 30 milioane lei şi o cotă de piaţă de 6%. Pentru acest an, compania o creştere de 25% a afacerilor pe piaţa locală.
"Anul 2010 a fost pentru noi unul al consolidării poziţiei DPD pe piaţă. Investiţiile în implementarea întregului know-how de grup şi în adaptarea proceselor tehnlogice şi sistemelor informatice DPD la cerinţele specifice pieţei din România au avut impact direct în creşterea vânzărilor. În prezent, dispunem de cel mai transparent şi performant sistem de calcul al costurilor care le oferă clienţilor predictibilitate maximă în stabilirea bugetelor.", declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
În primele trei luni ale anului, compania a raportat o cifră de afaceri de 8,16 milioane lei, în creştere cu 28% faţă de cea realizată în primul trimestru al anului trecut.
Dynamic Parcel Distribution România este una dintre cele mai mari companii active pe piaţă locală de coletărie şi curierat expres şi se număra printre primii cinci jucători pe piaţă de profil din România.
"Incepand din 2009 şi până în pezent piaţa de curierat locală a scăzut cu până la 25%, pe fondul recesiunii. Pentru anul acesta aşteptăm o stagnare a pieţei la valoarea de circa 160 milioane de euro", a declarat Lucian Aldescu.
În acest sens, a fost alocat un buget de investiţii de 500.000 euro care va fi utilizat pentru dezvoltarea capacităţilor logistice, automatizare şi implementarea de noi servicii. "Vream să deschidem un nou hub în Cluj şi suntem în discuţii şi pentru extinderea în Republica Moldova", a mai spus Aldescu.
Acesta a mai declarat că o mare problemă a pieţei de curierat este blocajul financiar cauzat de întârzierea plăţilor pentru serviciile de curierat. "Companiil