Seful judetului a semnat, ieri, la Cernavoda, 10 certificate de incepere a lucrarilor pe tronsonul Cernavoda - Medgidia
Pentru finalizarea lucrarilor la A2 mai e nevoie de constructia a 54 de km
Claude Duperron, Colas: "Nu putem construi pe un teren care nu ne apartine"
Presedintele Consiliului Judetean Constanta, Nicusor Daniel Constantinescu, s-a deplasat, ieri, la Cernavoda pentru a vedea care este situatia constructiei tronsonului de autotrada Cernavoda - Medgidia. Vizita a fost efectuata impreuna cu reprezentanti ai Muzeului de Istorie Nationala si Arheologie, ai Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale, dar si cu cei ai constructorului care ar trebui sa execute aceasta lucrare, SC Colas. Cu totii au semnalat o serie de probleme la finalizarea lucrarilor la Autostrada Bucuresti - Constanta, respectiv in zona km 152 - 166, acolo unde nu au fost efectuate descarcari de sarcina arheologica si nici exproprieri. „Din 2004 si pana acum s-au schimbat cinci ministri ai Transporturilor: a fost dl. Dobre, Berceanu, Orban, din nou Berceanu si acum Anca Boagiu. In 2009 s-a modificat legislatia privind autorizatiile in constructiile de interes national, iar Autostrada Soarelui este o investitie de interes national. Tot ce inseamna documente de urbanism, autorizatii, sunt sub autoritatea ministrului Transporturilor. Din pacate, cu acesti cinci ministri au fost 5, 10, 15 variante care sa lege Cernavoda de Medgidia si respectiv de Constanta. Eu, ca presedinte al Consiliului Judetean Constanta am eliberat inca din 2004 certificate de urbanism; la fiecare solicitare am fost alaturi de acest proiect major pentru Dobrogea, judetul Constanta, pentru Romania. Este absurd sa nu putem termina 54 de km cand stim foarte bine ca in Japonia s-a produs un cutremur si o autostrada de la Tokyio la Centrala Nucleara - 300 km au fost facuti in 13 zile. Nu m