Angajaţii Serviciul de Telecomunicaţii Speciale au chef de plimbări aeriene externe. Şi nu oriunde, ci către circa 50 de metropole.
Dacă pentru rutele interne există o explicaţie logică privind asigurarea transportului aerian, nu acelaşi lucru îl putem spune despre dorinţa STS-ului de a cumpăra bilete de avion către Milano, Moscova, Beijing, New York, Simferopol, Baku, Astana, Tel Aviv. Lista este mult mai lungă, iar subordonaţii generalului Marcel Opriş vor să devină globetrotteri. O avea STS-ul în plan să dezvolte colaborări cu instituţile similare de pe tot mapamondul sau este o metodă mascată de a permite şefilor din STS să călătorească în scopuri turistice pe bani publici într-o peroadă de criză economică?
Angajaţii Serviciul de Telecomunicaţii Speciale au chef de plimbări aeriene externe. Şi nu oriunde, ci către circa 50 de metropole.
Dacă pentru rutele interne există o explicaţie logică privind asigurarea transportului aerian, nu acelaşi lucru îl putem spune despre dorinţa STS-ului de a cumpăra bilete de avion către Milano, Moscova, Beijing, New York, Simferopol, Baku, Astana, Tel Aviv. Lista este mult mai lungă, iar subordonaţii generalului Marcel Opriş vor să devină globetrotteri. O avea STS-ul în plan să dezvolte colaborări cu instituţile similare de pe tot mapamondul sau este o metodă mascată de a permite şefilor din STS să călătorească în scopuri turistice pe bani publici într-o peroadă de criză economică?