Branduri si agentii se vor aduna in Barcelona pe 8-9 iunie, anul acesta, pentru conferintaInteract 2011 organizata de IAB Europe. Tema conferintei este “Mereu impreuna? Online versus media traditionale”.
Russ Listone, CEO al Euro RSCG London, va da detalii despre campania castigatoare Dulux ‘Let’s colour’ prin care comunitati din toata lumea au folosit culorile ca sa revigoreze spatii publice si private. Russ va povesti despre noile inovatii in advertising si despre modul in care brandurile de toate dimensiunile pot crea idei cu un real potential viral.
Mark Read, Director de Strategie/CEO la WPP Digital, va vorbi despre campaniile cross-media si despre nevoia de adaptare a industriei la provocarile curente, cea mai importanta fiind legata de privacy. “Pe scurt, daca nu vom reusi sa ne auto-reglementam, industria va fi reglementata masiv din exterior si nu isi doreste nimeni acest lucru.”
Steven Van Belleghem, Managing Partner la InSites Consulting si Denise Price, Consumer Planning Manager la Diageo Northern Europe, vor povesti cum au reusit sa interactioneze eficient cu clientii Diageo si cu agentia media dupa ce au invatat mai multe despre fanii brandului.
Guy Phillipson, CEO al IAB UK, va gazdui unul dintre panelurile lui deja legendare. Alaturi de el vor fi: Konrad Feldman, CEO Quantcast, Laurent Delaporte, Vice Presedinte al EMEA Microsoft Advertising si Anthony Rhind, Co-Chief Executive Officer la Havas Digital. Ei vor discuta despre avantajele campaniilor TV sau online video, despre eficacitatea si viitorul lor.
Conferinta va cuprinde prezentari din partea WPP, Heineken, Orange Advertising Network si PRISA, paneluri de debatere si studii de caz de la companii precum Google, JWT si Microsoft Advertising.
IAB Europe si Research Partner Screen Digest vor dezvalui rezultatele studiului AdEx, c