Chevrolet Captiva şi-a schimbat look-ul. Arată mai bine şi vine cu un preţ în România care provoacă dureri de cap rivalelor din segment
Chevrolet. Chiar dacă a făcut istorie pînă acum în industria auto, pe segmentul SUV-uri pentru clienţii europeni, americanii erau descoperiţi. Pînă în 2006, atunci cînd a apărut pe piaţă primul Captiva. Acum, modelul a primit un facelift. Exteriorul are o faţă nouă. Farurile au fost redesenate, iar grila dintre faruri e altfel. Look-ul proaspăt se simte şi la interior. A fost şi un pic de inspiraţie şi de la Cruze, pînă în acest moment modelul de succes al celor de la General Motors după relansare. Materiale mai bune, inserţii de aluminiu, consolă centrală schimbată. A fost schimbată pînă şi culoarea care iluminează ceasurile de la bord. Verdele şters a fost înlocuit cu un albastru viu, care a plăcut deja clienţilor.
Pentru drive-test, Captiva a venit cu temele făcute: două motoare pe benzină (2.4 şi 3.0 litri, ultimul fiind V6) şi unul pe motorină, 2.2 litri cu două versiuni de putere: 163 şi 184 CP.
Vorbim de propulsorul diesel, pe care românii îl vor alege întotdeauna în dauna celor pe benzină. Motivele sînt cunoscute.
2.2 litri şi 163 cai-putere. Cuplu de 350 Nm, cutie manuală în 6 rapoarte. Concluzia? Un motor plin de viaţă, fără să-l auzi prea tare în interior şi care face echipă bună cu o cutie de viteze bine etajată. Consumul interesează pe toată lumea. Nu sare de 7 litri la 100 km parcurşi pentru un traseu în care s-a întîlnit şi cu drumuri virajate. Nu e rău deloc!
Pentru că Chevrolet Captiva rămîne un SUV, momentul off-road nu putea fi evitat. Captiva a dovedit că-i funcţionează bine tracţiunea integrală. Dacă vrei să cobori şi o pantă abruptă, atunci intră în acţiune sistemul DCS. Laşi pedalele de frînă şi acceleraţie în pace, iar SUV-ul celor de la GM coboară lin