• Angajatii Romtelecom au modificat un contract pe baza unei presupuse convorbiri telefonice purtate cu... un mort • Titulara de contract, care se presupune ca si-a dat acordul, a decedat in urma cu 2 ani • Rezilierea contractului ar urma sa coste 90 de euro
Angajatii Romtelecom dau dovada ori de o neglijenta crasa in serviciu, ori de capacitati paranormale. Ei sustin ca au vorbit la sfarsitul lunii martie cu o persoana care a decedat in vara anului 2009. Concret, firma de telefonie a trimis o nota pe numele Ioanei Alexandrescu, prin care o informa pe aceasta ca i-a fost acceptata modificarea contractului, pe baza discutiei telefonice purtate pe 27 martie. Principala problema a celor de la Romtelecom este faptul ca Ioana Alexandrescu, persoana cu care sustin ca au discutat, a decedat pe 19 august 2009. Daca discutia telefonica invocata de compania de telefonie este greu de probat, decesul iesencei este atestat printr-un act oficial emis de Oficiul de Stare Civila.
Modificare de contract pe numele mortului
Sotul decedatei, Emil Alexandrescu, afirma ca a incercat sa rezilieze contractul cu firma de telefonie, dar s-a izbit de refuzul Romtelecom. "Eu nu am contract cu ei, a avut sotia. Dupa ce a murit, eu am fost la Romtelecom sa-i anunt si sa le cer sa anuleze contractul, pentru ca eu nu am nevoie de telefon. La inceput nu au vrut, dar dupa aia mi-au primit certificatul de deces. Dupa moartea sotiei, eu am stat mai mult pe la manastiri, nu am avut grija telefonului", spune Emil Alexandrescu.
Solicitarea ieseanului se pare ca a fost perceputa exact pe dos de Romtelecom, pentru ca zilele trecute a primit o scrisoare prin care i s-a adus la cunostinta ca sotia a fost inclusa in programul de fidelizare. "Draga Alexandrescu Ioana, Iti multumim ca ai acceptat oferta noastra de fidelitate! In urma discutiei telefonice din 27.03.20