Aflat într-o agresivă campanie electorală, primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, s-a gândit să scoată ochii bucureştenilor din sectorul 1 cu o şmecherie ieftină. Primăria Sectorului 1 - sectorul cu cele mai mari impozite şi cu cea mai scumpă iarbă din România - a anunţat ieri că reduce cu 60% taxa pentru recuperarea maşinilor parcate neregulamentar pe arterele sectorului.
Măsura urmează să intre în vigoare până la sfârşitul acestei săptămâni. Astfel, pentru recuperarea autoturismului trebuie plătită o taxă de 350 de lei dacă proprietarii îl vor ridica în primele 24 de ore, iar după expirarea acestui termen, şoferii vor achita pentru fiecare zi de întârziere circa 50 de lei.
Numai că onor Primăria Sectorului 1 nu precizează şi ce i-a dat în schimbul acestei aşa-zise reduceri de taxă afaceristului Walter/Buşcă, cel care împreună cu Chiliman şi Moisescu formează tripleta ventuzelor liberale - cei care feliază după bunul plac bugetul acestui bogat sector bucureştean. Cunoscând puternicele legături de afaceri dintre Vlad Moisescu, Andrei Chiliman şi patronul Romprest şi al CFR Transauto SRL - societatea care ridică maşinile parcate ilegal în sectorul 1 -, este greu de crezut că cei trei stăpâni ai sectorului 1 ar fi decis reducerea taxelor pentru maşinile parcate ilegal doar aşa, de dragul bucureştenilor, fără ca ei să aibă vreun profit sau vreun alt interes personal bine determinat.
Trebuie reamintit că primarul Chiliman şi adevăratul său stăpân, Vlad Moisescu, au pus practic sectorul 1 în buzunarul patronului Romprest şi Transauto SRL, datorită a două contracte uriaşe. Primul, acordat firmei de salubritate Romprest, are o valoare imensă de 450 de milioane de euro, iar durata contractului este de 25 de ani! Conform prevederilor din contract, un audit al calităţii serviciilor prestate de Romprest pentru Primăria Sectorului 1 se va efectua în 15 ani d