Dan Grigorescu este omul bun la toate. Cu o experienţă de 12 ani în design, la doar 22 de ani, tânărul poate să realizeze pentru orice companie, începând de la cărţi de vizită până la ambientul şi proiectul unei clădiri.
Şi-a descoperit talentul pentru arta plastică încă de pe băncile şcolii, iar după doar câţiva ani a început să-şi câştige banii de buzunar din ceea ce ştie cel mai bine să facă: să creeze. „Cei care au descoperit că am înclinaţii în domeniu au fost profesorul de desen şi părinţii. Nu am urmat cursurile unei şcoli de profil şi tocmai acest lucru i-a uimit pe toţi cei care mi-au văzut lucrările. De pe atunci simţeam că vreau să fac ceva în domeniul acesta însă eram prea mic pentru a lua decizii“, mărturiseşte tânărul.
Primii bani i-a câştigat la 11 ani
Pentru că Dan nu a renunţat la pasiunea pentru artă, părinţii au decis să-l înscrie la Liceul de Artă din Baia Mare pentru a-şi dezvolta talentul. „La 11 ani am început să fac primele sigle şi interfeţe grafice, iar după doar câteva luni am început chiar să primesc comenzi. Iniţial tatăl meu, care este fotograf profesionist şi designer m-a susţinut şi m-a ajutat să mă fac remarcat, iar mai apoi am ajuns singur să îmi formez «clientela»“, explică tânărul.
Primul club, rampa de lansare
Prima lucrare de imagine şi identitate vizuală pe care a realizat-o pentru un club a fost în urmă cu şapte ani, din pură întâmplare. „M-am dus să beau un suc la unul dintre cluburile din oraş şi am observat că la vremea aceea nu avea un logo şi elementele de care avea nevoie pentru a se face remarcaţi. Atunci, fără să mă cunoască cineva de acolo, le-am făcut o ofertă pentru a le creea imagine iar ei s-au lăsat pe mâna mea. Nu le-a părut rău pentru că după doar câteva luni numele clubului «Narghila» a ajuns să fie tot mai cunoscut în oraş“, explică designerul. Odată cu ac