In urma articolului "Moartea la telefon, numai la Romtelecom!", publicat ieri de cotidianul BUNA ZIUA IASI, compania Romtelecom si-a recunoscut eroarea si a oferit scuze pentru situatia neplacuta creata familiei Alexandrescu.
La inceputul lunii aprilie angajatii Romtelecom au trimis o scrisoare prin care ieseanca Ioana Alexandrescu era informata ca i s-a acceptat includerea intr-un plan tarifar preferential, in urma unei discutii telefonice purtate pe data de 27 martie 2011. Din pacate, Ioana Alexandrescu, titularul de contract, era decedata de pe data de 19 august 2009, deci convorbirea telefonica invocata era imposibila. In urma aparitiei articolului, conducerea Romtelecom a declansat o ancheta si, dupa numai cateva ore, a acceptat faptul ca angajatii firmei de telefonie au comis o eroare. Potrivit unui comunicat semnat de directorul de comunicare Cristina Popescu, angajatii Romtelecom au discutat, de fapt, cu sotul decedatei, caruia i-au oferit, pentru a nu inchide linia telefonica, un contract mai avantajos decat cel existent.
"Un angajat Romtelecom a apelat numarul de telefon inscris pe numele persoanei decedate ca urmare a cererii sotului de desfiintare a liniei telefonice. Pe parcursul convorbirii i s-a adus la cunostinta domnului Emil Alexandrescu posibilitatea de a pastra linia telefonica respectiva, devenind astfel titularul contractului. Domnia sa s-a aratat interesat de ofertele companiei, acceptand una dintre acestea, cu beneficiile aferente, fiind de acord sa devina titular de contract si oferindu-si toate datele personale de indentificare in acest sens. De asemenea, domnul Alexandrescu a fost anuntat ca in scurt timp va primi o instiintare cu referire la beneficiile abonamentului al carui titular urma sa devina. Dintr-o regretabila eroare de sistem, scrisoarea nu a fost adresata domnului Emil Alexandrescu, situatie pentru