Toshiba Europe a anunțat astăzi lansarea pe scară largă a platformei pentru conținut și servicii, Toshiba Places, destinată laptopurilor și televizoarelor.
Pentru că este conceput exact ca un magazin, clienții pot vizita diferite zone din “Places” prin care obțin acces la conținutul oferit de o varietate de parteneri, iar experiența de utilizator și selectarea conținutului și a serviciilor corespunde produselor utilizatorilor.
Toshiba Places este o platformă de tip cloud, accesibilă prin browserul standard al computerului, sau prin interfața de utilizator specifică televizoarelor. În plus față de Music Place, care a fost lansat în luna ianuarie 2011 pentru PC-uri, utilizatorii pot beneficia de o varietate de conținut și servicii precum Video Place, News Place, Game Place, App Place și Services Place, toate acestea printr-o singură accesare a platformei. Toshiba Places va fi disponibilă începând din luna aprilie 2011 într-un număr tot mai mare de țări europene și pentru un număr în creștere de categorii de produse.
Accesul la Toshiba Places nu este limitat doar pentru utilizatorii de produse Toshiba, ci este accesibil tuturor. Odată cu începutul lansării, Toshiba Places va include următoarele categorii:
Video Place (pentru TV și PC): Accesul la servicii Video on Demand pe bază de abonament Pay-Per-View. Partenerii acestui serviciu sunt Acetrax, Viewster, Woomi, Box Office 365, Hit Entertainment, la care se adaugă titluri din portofoliul Turner Broadcasting Group precum Cartoon Network, Boomerang și Boing.
Music Place (pentru TV și PC): Descărcarea și streaming-ul de muzică. Susținut de 7digital pentru PC, acum serviciul va oferi și Internet Radio prin ComFM și portal podcast pentru TV.
Social Place(pentru TV și PC): Utilizatorii pot să încarce clipurile video și fotografiile și să le partajeze ușor cu pri