Reprezentantii Agentiilor Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca din Regiunea Nord-Est s-au reunit ieri la Iasi pentru a participa la seminarul organizat in cadrul proiectului "Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor".
Campania, initiata de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), in colaborare cu trei companii nationale, are scopul de a consilia si a incuraja angajarea tinerilor. Serviciile SPO (Serviciul Public de Ocupare) sunt oferite de ANOFM, iar campania de comunicare este finantata de Uniunea Europeana, prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU). "Am distribuit peste 2 milioane de pliante si brosuri, am creat site-ul www.muncesti.ro si conturi pe retelele de socializare, pentru ca vrem sa-i incurajam pe tineri sa se angajeze. Nu conteaza daca, pentru inceput, salariul este mic. Important este sa lucreze, sa nu fie conditionati de banii parintilor", a declarat Oana Pellarini, managerul proiectului.
Campania de comunicare este difuzata deja atat pe posturile TV, cat si la radio, iar valoarea proiectului se ridica la 500 mii de euro.
Reprezentantii Agentiilor Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca din Regiunea Nord-Est s-au reunit ieri la Iasi pentru a participa la seminarul organizat in cadrul proiectului "Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor".
Campania, initiata de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), in colaborare cu trei companii nationale, are scopul de a consilia si a incuraja angajarea tinerilor. Serviciile SPO (Serviciul Public de Ocupare) sunt oferite de ANOFM, iar campania de comunicare este finantata de Uniunea Europeana, prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU). "Am distribuit peste 2 milioane de pliante si