Se lucrează la consolidarea versanţilor dar şi la reabilitarea viaductelor Cârligul Mic şi Râu Vadului iar cozile de maşini pot atinge câţiva kilometri
Lucrările de reabilitare a Văii Oltului transformă această cale rutieră într-un adevărat calvar pentru şoferi. Şeful DN Vâlcea, ing. Eugen Mănescu, ne-a spus: „Lucrările la viaductele Câligul Mic şi Râu Vadului trebuiau începute din luna septembrie 2010. Pentru că între firmele care au participat la licitaţie au fost neînţelegeri care s-au rezolvat în instanţă, lucrările au întârziat, timp în care am întreţinut cum am putut viaductele".
Rută ocolitoare la Râu Vadului
Prefectul judeţului, Petre Ungureanu, afirmă că a semnat ordinul de începere a lucrărilor cu 1 aprilie, dar, deocamdată, la viaductul de la Cârligul Mic se lucrează pe dedesubt, nefiind afectată circulaţia rutieră. „Pentru că pe Valea Oltului sunt trei puncte în care se lucrează, atât la consolidarea versanţilor dar şi la cele două viaducte, le-am pus în vedere constructorilor să lucreze etapizat că altminteri se alege praful şi va fi un dezastru pe Valea Oltului. La Râu Vadului se amenajează o rută ocolitoare pentru a nu ştrangula circulaţia. Lucrările la viaducte ar trebui să se termine în cinci luni, dar vor termina mai repede, în luna iulie". Şeful Servicului Poliţiei Rutiere, scms. Florian Ioniţă, ne-a spus: „Circulaţia pe viaductul Cârligul Mic va fi restricţionată prin semaforizare. Ne aşteptăm să se formeze coloane de kilometri de maşini de aceea, rugămintea noastră este ca şoferii care au posibilitatea să evite Valea Oltului să apeleze la rute ocolitoare. Deocamdată, în zonă, nu ne permitem să avem decât un echipaj de poliţie".
Lucrări în opt locuri cu fonduri europene
Lucrările de consolidare a viaductelor Cârligul Mic şi Râu Vadului costă 4,6 milioane lei şi sunt finanţate de către Banca Euro