Peste 800 de persoane s-au înscris până la această oră la "Drumul Mingii", o campanie organizată de producătorul de bere Timişoreana, sponsorul principal al Cupei României, care prevede parcurgerea a 2.400 de kilometri în decurs de 40 de zile între oraşele Timişoara şi Braşov.
Campania prevede ca 1.000 de oameni să parcurgă traseul de 2.400 de kilometri cu mingea la picior. "Drumul Mingii" va trece prin 35 de localităţi pe parcursul a 40 de zile, printre acestea aflându-se Timişoara (16 aprilie), Lugoj, Reşiţa, Baia de Aramă, Craiova (23 aprilie), Slatina, Piteşti (1 mai), Târgovişte, Băicoi, Buzău, Brăila, Galaţi (7 mai), Tecuci, Bacău, Piatra Neamţ (15 mai), Bistriţa (20 mai), Reghin şi Braşov (25 mai). Vicepreşedintele de marketing al Ursus Breweries, Grant McKenzie, a declarat că cel mai norocos dintre cei 1.000 de participanţi va avea ocazia să dea lovitura de începere la finala Cupei României de la Braşov. "Anul trecut am avut o campanie extraordinară, când suporterii au putut juca împotriva legendelor, iar anul acesta vrem să depăşim acea acţiune. De la Timişoara vom parcurge 2.400 de kilometri cu ajutorul a 1.000 de oameni. Cel mai norocos va avea ocazia să dea lovitura de start la finala din 25 mai", a spus McKenzie.