Filosofia The Group este despre rezultat si nu are legatura cu timpul de lucru pe care il petrec angajatii la birou, a spus Mihaela Nicola, CEO-ul celui mai mare business de comunicare independent din Romania.
"Nu ma intereseaza daca angajatii sunt la birou, ci daca lucrurile se intampla la timp pentru clienti", a spus Mihaela Nicola, in cadrul unui eveniment organizat de revista Biz.
Aceasta a precizat ca desi programul de munca incepe in cadrul organizatiei pe care o conduce la ora 9:00, sunt foarte putini cei care vin mai devreme de ora 10:00.
"Nu ma trezesc cu nimeni in agentie la ora 9:00. Doar cu vreun ratacit care eventual pandeste ora 18:00 de plecare", a spus Nicola.
Ea a mentionat ca angajatii "apar fin pe la ora 10 si ceva, isi beau cafeaua, citesc stirile si abia pe la 11:00 incep efectiv munca".
"Ce sa fac? Sa-i pedepsesc, sa-i penalizez, sa masor cat muncesc? Studiile arata ca nimeni nu munceste eficient mai mult de patru ore pe zi", a mai spus Nicola.
Pe de alta parte, unii angajati lucreaza pentru clientii agentiei si de sarbatori.
CEO-ul The Group a mai spus ca desi a taiat din cheltuieli din cauza crizei, nu s-a atins de bugetul de salarii.
"N-am redus deloc bugetul de salarii. Am fi avut 200 de nefericiti", a punctat Nicola.
Ea a mentionat ca a taiat in schimb cheltuielile pentru "capricii" precum abonamentele la sala de sport, pe care nu le foloseau oricum nimeni.
De asemenea, s-a mai renuntat, doar pentru doi ani, la achizitia unui tip de agende scumpe, ce se ridica la 60.000 euro/an pentru 300 astfel de bucati.
Sefa The Group a mai spus ca aceasta criza a schimbat foarte mult lucrurile in industria in care activeaza.
"In 2008, cuvantul cheie era strategie. Lucrurile se intamplau in proiectie. In 2009, totul trebuia