LivingSocial, una dintre cele mai mari companii care vând cupoane de reduceri şi principalul rival al Groupon, a strâns 400 de milioane de dolari din finanţări, pentru a-şi garanta poziţia într-o piaţă deja aglomerată, relatează cotidianul Financial Times.
Finanţările obţinute ar putea duce la o evaluare a companiei la mai mult de 3 mld. dolari, potrivit mai multor analişti. Oficialii companiei au declarat că intenţionează să folosească banii pentru a se extinde în alte 12 ţări şi pentru a creşte numărul de angajaţi de la 1.300 la 3.000 până la sfârşitul anului.
În acest an Living Social se aşteaptă să aibă un rulaj total de 1 mld. dolari, suma incluzând şi banii care trebuie viraţi către parteneri. Investiţia de 400 de milioane de dolari face parte dintr-o rundă de finanţare care ar putea ajunge într-un final la 550 mil. dolari, potrivit firmei de investiţii VC Experts.
LivingSocial, una dintre cele mai mari companii care vând cupoane de reduceri şi principalul rival al Groupon, a strâns 400 de milioane de dolari din finanţări, pentru a-şi garanta poziţia într-o piaţă deja aglomerată, relatează cotidianul Financial Times.
Finanţările obţinute ar putea duce la o evaluare a companiei la mai mult de 3 mld. dolari, potrivit mai multor analişti. Oficialii companiei au declarat că intenţionează să folosească banii pentru a se extinde în alte 12 ţări şi pentru a creşte numărul de angajaţi de la 1.300 la 3.000 până la sfârşitul anului.
În acest an Living Social se aşteaptă să aibă un rulaj total de 1 mld. dolari, suma incluzând şi banii care trebuie viraţi către parteneri. Investiţia de 400 de milioane de dolari face parte dintr-o rundă de finanţare care ar putea ajunge într-un final la 550 mil. dolari, potrivit firmei de investiţii VC Experts.