Cele mai mari companii care activează pe piaţa românească îşi caută viitori angajaţi pe care să-i motiveze şi din punct de vedere profesional, dar şi salarial.
Peste 90 de firme s-au întâlnit cu candidaţii pentru joburile libere ce le ofereau, încă din această dimineaţă, în cadrul celui mai mare târg de recrutare de personal, „Angajatori de top”.
Evenimentul a început astăzi şi se va încheia mâine seară. Multinaţionalele vânate de orice profesionişti au pus la bătaie aproape 2.250 de locuri de muncă pentru studenţi şi absolvenţi, dar şi pentru cei cu un trecut profesional.
Companii ca Dacia, Renault, Coca-Cola, Philip Morris,JTI, IBM, Intel, dar şi Google au să angajeze oameni, dar şi să formeze tineri potriviţi profilului lor. În timp ce producătorii români de maşini căută ingineri, dar şi oameni specializaţi în domeniul comercial, reprezentanţii celui mai cunoscut motor de căutare caută tineri dornici să înveţe şi să lucreze în străinătate. „Căutăm oameni specializaţi în marketingul online, care să îşi dorească să aibă o carieră în acest domeniu. În ceea ce ţine de calificări, suntem interesaţi de oameni care vorbesc limbi străine. În momentul de faţă, pentru postul din Polonia căutăm persoane care să vorbească limba engleză, pentru că este limba în care se comunică în companie, dar şi germană, franceză, rusă, italiană, spaniolă. Cam astea ar fi cerinţele principale" Piotr Heiling, angajat Google.
„Angajatorii caută persoane care au studii superioare , s-au implicat în activităţi extracuriculare şi au demonstrat motivaţie că îşi pot duce jobul pe care doresc să se angajeze ”, a spus Delia Moreanu, unul dintre organizatori.
Tocmai de aceea, candidaţii care nu caută un job stabil pot opta pentru unul dintre cele peste 30 de internshipuri oferite în cadrul târgului. „Sunt absolventă a Politehnicii şi caut un sjob în dome