Apple a confirmat că utilizatorii americani de iPad 2 care încearcă să se conecteze la internet prin furnizorul Verizon întâmpină probleme, scrie Huffington Post. Compania spune că "un număr mic" de clienţi se confruntă cu această problemă, în ciuda faptului că forumul siteului Apple e plin, în ultimele zile, de plângeri din partea utilizatorilor iPad 2 rămaşi "offline".
Un purtător de cuvânt al companiei a declarat că Apple "investighează problema", dar nu a precizat numărul exact de tablete afectate sau cât de curând va fi remediată defecţiunea. Pe de altă parte, Verizon nu a dorit să comenteze, declarând că este responsabilitatea Apple.
"Când încerc să mă conectez, apare mesajul 'Searching' (n.r. căutare), în partea de sus a ecranului. Atât. Merge doar dacă resetezi iPadul înainte de fiecare conectare", scrie un utilizator nemulţumit, pe forumul Apple. Altul spune că nici măcar angajaţii companiei nu ştiu cum se rezolvă problema: "Aseară, am stat două ore la Genius Bar (n.r. departamentul tehnic al Apple), tot încercând să le explic problema. Angajaţii nu au idee de ce iPadul nu vrea să se conecteze. Au făcut tot ce era posibil: au verificat contul, au updatat softwareul (de două ori, aş putea să adaug), au încercat chiar şi pe alte iPad-uri. Mi-au spus că s-ar putea să fie o problemă cu sistemul de operare", scrie el.
Cu puţin timp în urmă, clienţii Apple au raportat şi o problemă legată de iPhone 4, care ar fi făcut poze singur.
Apple a confirmat că utilizatorii americani de iPad 2 care încearcă să se conecteze la internet prin furnizorul Verizon întâmpină probleme, scrie Huffington Post. Compania spune că "un număr mic" de clienţi se confruntă cu această problemă, în ciuda faptului că forumul siteului Apple e plin, în ultimele zile, de plângeri din partea utilizatorilor iPad 2 rămaşi "offline".
Un purtător de cuvânt al companiei a