16 unităţi de învăţământ din judeţele Mureş, Sibiu şi Cluj şi-au prezentat oferta educaţională pentru anul şcolar 2011-2012, în cadrul primei ediţii a Târgului Educaţional Mureş. Evenimentul a fost organizat de revista „Transilvania Business”, cu sprijinul Inspectoratului Şcolar Judeţean Mureş, în perioada 8-10 aprilie, în incinta Mureş Mall. Totodată, la Târg au fost prezente şi băncile BRD şi Volksbank, cu produse destinate elevilor. Partenerii Târgului Educaţional Mureş au fost E.ON, Mureş Mall, Anvergo, Adwise, Joma România şi Party DJ’S.
„Am considerat că este o oportunitate pentru universităţi, şcoli postliceale şi licee să îşi prezinte oferta educaţională într-un mod nemijlocit, adică printr-o întâlnire cu viitorii elevi sau studenţi la standuri, unde au ocazia să stea de vorbă cu elevii de şcoli generale şi licee şi să prezinte oferta educaţională, baza materială şi logistică, lucruri foarte importante pentru viitorul lor.”
Florin Marcel Sandor, director de marketing „Transilvania Business”
„Îi felicit pe cei care au organizat acest târg, deoarece în primul rând concurenţa naşte progres. Cred că cel mai important este să reuşiţi să le spuneţi tinerilor care termină 12 clase să se îndrepte spre oricare din universităţile din Târgu-Mureş pentru că avem cu ce să ne lăudăm. Îi felicit pe toţi cei care sunt prezenţi, iar în ceea ce priveşte liceele, cu siguranţă avem cu ce să ne mândrim.”
Claudiu Maior, viceprimarul municipiului Târgu-Mureş
„Trebuie să vă spun de la început că Inspectoratul Şcolar Judeţean Mureş a mai organizat asemenea acţiuni sub denumirea de „Panoramic liceal” însă astăzi asistăm într-un cadru mult mai plăcut la prezentarea ofertelor educaţionale. Cei care vor vizita acest târg educaţional vor putea să-şi aleagă nu numai o ofertă clară, ci vor putea alege un parcurs educaţional.”
Viorel Socol, inspector gen