Nominalizat de două ori la premiile Oscar, maestrul poveştilor, producătorul Don Hahn, ne-a uimit cu "Who Framed Roger Rabbit", ne-a făcut se ne îndrăgostim de "Frumoasa şi Bestia" şi a capturat imaginaţia noastră cu producţia cu cele mai mari încasări din istoria filmului, de animaţie, "The Lion King".
Însă pentru cel mai recent proiect al său, filmul documentar "Hand Held", el nu a avut nevoie de o intrigă fantastică pentru a cuceri audienţa. Hahn s-a concentrat asupra lui Mike Carroll, un fotojurnalist din Massachusetts, şi asupra miilor de orfani din România, despre care Carroll a aflat prima dată în 1989, scrie Evergreen Park.
Imaginile cu cei aproximativ 400.000 de copii bolnavi şi neglijaţi din România, care au fost abandonaţi după căderea regimului comunist şi asasinarea dictatorului român Nicolae Ceauşescu, sunt greu de privit, emoţionante. Dar acest film nu este despre orfelinate, ci prezintă povestea de viaţă a unui fotograf care face diferenţa, accentul căzând pe ultimii 20 de ani din viaţa sa, de când şi-a început activitatea caritabilă la noi în ţară. Carroll, prezent în România pentru a surprinde în imagini perioada tulbure din ţară, a făcut o descoperire înfricoşătoare: orfelinate pline cu copii aflaţi pe moarte din cauza unei epidemii de SIDA. Imaginea orfelinatelor româneşti l-a şocat pe Carroll: leagăne murdare, vopsea căzută de pe pereţii cu mucegai, iar în morgi zăceau cadavrele copiilor, în stare de descompunere. Fotografiile uimitoare cu copiii şi locul în care aceştia au trăit şi murit, au ajuns rapid în atenţia lumii occidentale, şi i-au adus lui Carroll o nominalizare la Premiul Pulitzer. Fotografiile făcute de Carroll au fost, în mare parte, în alb şi negru şi au fost publicate în ziarele The Boston Globe şi The New York Times, ulterior fiind preluate şi de publicaţii de prestigiu, precum The New York Times, The Wall Street Journ