11 dintre cele 14 maşini care au luat startul în Tess Rally 2011 au fost clasate
Tess Rally 2011, etapă de debut în Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop, a reprezentat şi momentul de start pentru cea de-a cincea ediţie a Cupei Dacia. Pe lista de înscrieri au figurat 14 dintre cele 22 de echipaje care şi-au anunţat deja intenţia de a evolua anul acesta în competiţia monomarcă dedicată piloţilor care utilizează modelul Logan 1.6 MPI, între care şi 7 debutanţi. În Braşov Rally Show, superspeciala care a deschis evenimentul, cel mai rapid s-a dovedit Bogdan Năstase, care a înregistrat timpul de 1 :51.6, şi a fost urmat de campionul de anul trecut, Viorel Ivan (1 :53.3) şi Simone Tempestini, puştiul de 16 ani fiind cronometrat în 1 :54.2. La finele probei, Năstase, primul lider al Cupei, a declarat că acest prim "scratch" îl face mai încrezător, dar că greul abia urmează. Nimic mai adevărat în contextul în care ziua secundă propunea 6 probe speciale, între care şi cele două treceri pe Babarunca, secţiuni care, prin lungime şi complexitatea lor, fac diferenţa în Tess Rally. Iar prima parte a zilei secunde avea să-i dea dreptate lui Bogdan. Campionul în exerciţiu, Viorel Ivan, a început în forţă şi, încă după PS2, pe care şi-a adjudecat-o cu un ecart substanţial, se instala autoritar în poziţia de lider. Totodată, dacă era clar că Ivan şi Năstase urmau să se dueleze pentru supremaţie, Spartacus Popa, Octavian Tirnovean şi Adrian Drăgan probau faptul că între ei se va duce lupta pentru ultima treaptă a podiumului.
Ierarhia avea să rămână neschimbată la momentul primului parc de service
Totodată, ierarhia avea să rămână neschimbată la momentul primului parc de service, care preceda PS Babarunca, Ivan reuşind să fie cel mai rapid şi pe proba Râşnov, astfel că distanţa faţă de Năstase creştea la 27,9 secunde. Iar în PS4 se dubla, ajungâ