Asigurarile de viata cu componenta investitionala si planurile financiare pentru copii sunt si in 2011 preferatele clientilor, in timp ce asigurarile de sanatate isi mentin un nivel redus al subscrierilor, a declarat Beatrice David, manager de produs, directia asigurari de viata in cadrul Generali Asigurari, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro.
"Impactul vanzarilor de asigurari cu componenta investitionala (unit-linked) si de planuri financiare pentru copii se va traduce printr-o crestere a pietei asigurarilor de viata cu pana la 5% in 2011", afirma Beatrice David (foto), pentru Wall-Street.ro.
Piata asigurarilor de viata a urcat anul trecut cu 2,32% comparativ cu anul 2009, la 1,66 miliarde de lei, potrivit datelor Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).
Ea a explicat ca principalul motiv care ii determina pe romani sa incheie un plan financiar (asigurare) pentru viitorul copiilor il reprezinta sustinerea cheltuielilor pentru studii, iar majoritatea incheie aceste contracte inca din primii ani de viata ai copiilor.
In cazul produselor de tip unit-linked, compania va atasa noi fonduri cu investitii in branduri, aur sau industrie energetica, iar in luna aprilie va lansa un produs de tip unit-linked care garanteaza la maturitatea contractului cea mai mare valoare a unui unit inregistrata pe toata perioada derularii contractului de asigurare.
Strategia Generali pe segmentul asigurarilor de viata se va concentra in acest an pe optimizarea produselor si pe programele de retentie a portofoliului actual de clienti. „Avem o crestere de doua cifre in primele trei luni din 2011, sustinuta de asigurarile de viata bazate pe investitie, asigurarile de tip employee benefits si asigurarile intermediate de banci, dar datele nu au fost auditate”.
Compania si-a bugetat pentru acest an o crestere de 3% pe segmentul asigurarilor de vi