Pentru a-şi promova mărcile, un dealer local auto a găsit o metodă ingenioasă: ţine automobilele, care ajung la peste 11 000 de euro în centrul oraşului, unde chiria este mică.
De câteva zile, argeşenii care trec prin faţa mall-ului Trivale au putut vedea aliniate patru automobile nou-nouţe având postate pe ele ofertele tentante cu care se vând. Nu este vorba de un salon auto, cum s-ar putea crede la prima vedere, ci este o metoda eficientă şi ieftină, spune dealerul respectiv, de a-şi promova modelele de autoturisme.
Chiria, doi lei metrul pătrat
Ca la o expoziţie auto în toată regula, un Opel Corsa, un Opel Astra, un Chevrolet Cruze şi un Chevrolet Aveo Sedan stau cât e ziua de lungă în centrul oraşului, aşteptând să fie admirate. Dealerul respectiv, Auto World Park, a găsit că această metodă este una cât se poate de eficientă şi deloc costisitoare pentru a-şi vinde maşinile pe timp de criză.
„Sunt multe persoane care ne sună şi ne întreabă de automobile după ce le-au văzut în centrul oraşului. Am închiriat în total o suprafaţă de 25 de metri pătraţi, cu 2 lei metrul pătrat pe zi. Noi spunem că este avantajos, în plus, oamenii pot studia cu atenţie maşinile, fără să-i deranjeze nimeni”, ne-a spus Ana Anuţa, director de marketing al dealerului de faţă.
Datorită faptului că promovarea este eficientă, reprezentanţii celor două mărci şi-au propus să reînnoiască acest contract cu primăria o dată la trei luni, astfel încât „salonul auto” din centru să devină o expoziţie permanentă.
„Au aprobare de la noi. Acum câteva luni au fost în Piaţa Vasile Milea, iar acum am găsit spaţiu în faţa mall-ului Trivale. Atâta timp cât oamenii îşi achită obligaţiile, noi nu avem nimic împotrivă. Nu deranjează pe nimeni”, ne-a spus Cornel Ionică, viceprimar al municipiului Piteşti.