Unul dintre cei mai importanţi artişti contemporani, Alexandru Rădvan, aduce o privire neconvenţională asupra lui Hristos-Omul în expoziţia „Christ“, curatoriată de Diana Dochia la Anaid Art Gallery. Departe de a fi blasfemiatoare ori de a suferi de un conformism confesional, lucrările lui Rădvan, deşi şocante, ajung (poate involuntar) să aibă viziunea unei noi iconicităţi.
Alexandru Rădvan îşi continuă drumul propriu de artist, prin care s-a impus în peisajul artei noastre contemporane, şi, totodată, investigaţia, de multe ori considerată şocantă sau neînţeleasă corect, asupra unor teme majore, de ordin spiritual, după expoziţiile personale „Soma" (2005), „Memoriile lui Constantin" (2007), „Omagiul lui Iuda şi Cruciaţii" (2008), „Wond'ring aloud" (2009) şi participarea în cadrul expoziţiei de grup „Messiahs" (2009) de la MODEM. Artistul revine în spaţiul Anaid Art Gallery, unul dintre cele mai importante pentru arta contemporană a ultimului deceniu, cu expoziţia personală de mari dimensiuni „Christ", deschisă aici în perioada pascală, timp de o lună.
De la naştere la înviere
„Marele Christ“
Curatorul Diana Dochia a pus la dispoziţie, pentru acest eveniment expoziţional marca Rădvan, întreg spaţiul galeriei din strada Slobozia, atât parterul clădirii cât şi sala de la etaj găzduind cele peste 50 de lucrări prin care artistul îşi propune o reprezentare personală a traseului christic. Tehnicile folosite sunt diverse, în general acrilic pe pânză de mari dimensiuni sau pe vâscoză, dar şi lucrări de mai mici dimensiuni, obiect (pastă de modelat), instalaţie. Dacă expoziţia este parcursă corect, se observă dispunerea deloc întâmplătoare a lucrărilor: în primele săli, de lângă intrare, avem momentul Naşterii şi reprezentări ale Madonei cu Pruncul; culoarul de trecere spre scară conţine lucrările de mici dimensiuni care prezintă pe un perete