Daca nu aveti foarte multe cunostinte de IT, insa va doriti sa deveniti unul dintre cei aproximativ 25.000 de angajati ai Google, mai aveti o sansa: sa va angajati in echipa de vanzari a companiei. Interviurile nu sunt usoare, dar daca veti ajunge intr-un stagiu de practica, daca aveti idei si sunteti comunicativi, veti avea sanse destul de mari sa ajungeti sa lucrati intr-unul dintre stralucitoarele birouri ale liderului mondial in cautare online.
In ciuda perceptiei generale ca Google angajeaza doar ingineri foarte buni, de fapt compania ofera si foarte multe locuri de munca in domeniul marketingului, al vanzarilor online. Iar cei care aplica pentru aceste joburi nu trebuie sa fie doar economisti, absolventi de marketing ori specialisti in online.
Astfel cum trebuie sa fie angajatul cautat de compania americana?
“Inteligent, sa vina cu solutii eficiente, sa aiba calitati de lider, sa se automotiveze, sa fie comunicativ si sa fie curios. De asemenea, daca are o idee sa o spuna, creativitatea este foarte apreciata”, a declarat Piotr Heilig, Google university programmes specialist, la un seminar organizat in cadrul targului de locuri de munca “Angajatori de Top” si in care a prezentat oferta de locuri de munca si stagii de practica pentru biroul din Dublin (Irlanda) si Wraclow (Polonia).
Care sunt printre cele mai importante beneficii?
Salariu fix, bonusuri, actiuni in cadrul companiei, asigurare medicala si de viata. De asemenea, mobilitatea interna este mare, iar angajatii calatoresc adesea in diferite tari in care compania are operatiuni. Totodata, angajatii au acces la diverse jocuri in timpul programului, iar in fiecare centru Google exista bucatari care gatesc zilnic pentru personalul companiei.
Ce trebuie sa faceti pentru a fi recrutat?
“CV-ul trebuie sa fie consistent, sa contina cele mai importante realizari al