Magazinul online de electronice, electrocasnice şi produse IT eMAG a lansat, ieri, versiunea pentru telefonul mobil a paginii de Internet, eMAG Mobil, clienţii putând astfel să achiziţioneze produse direct de pe dispozitivele portabile, se arată într-un comunicat al companiei. "eMAG Mobil deschide un nou segment pe piaţa comerţului online, fiind lansat într-un moment de creştere accelerată a pieţei de Internet mobil din România", a declarat, într-un comunicat, Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare al magazinului online.
eMAG Mobil este versiunea compactă a paginii de Internet a magazinului online, care permite utilizatorilor să caute şi să navigheze în catalogul de produse şi să plaseze comenzi.
Site-ul eMAG Mobil a fost testat în ultimele două săptămâni de peste 3.000 de utilizatori.
"Dacă anul trecut telefoanele inteligente cu acces la Internet reprezentau 10% din numărul total al terminalelor mobile funcţionale în reţelele telecom, aşteptările operatorilor sunt ca anul acesta procentul să crească spre 30%", se mai arată în comunicat.
eMAG a înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri cu 60%, la 102 milioane euro, iar pentru acest an vizează afaceri de 150 de milioane de euro.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG este liderul pieţei de profil. eMAG are un portofoliu în care se regăsesc atât produse şi soluţii IT şi de comunicaţii, cât şi echipamente electronice şi electrocasnice. Compania operează pe lângă magazinul online, precum şi şapte showroom-uri în Bucureşti, Iaşi, Ploieşti, Cluj, Timişoara, Constanţa şi Craiova. eMAG face parte, alături de Asesoft Distribution şi Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.
Magazinul online de electronice, electrocasnice şi produse IT eMAG a lansat, ieri, versiunea pentru telefon