„Adevărul“ a testat de curând cea mai temperamentală şi mai atrăgătoare variantă a segmentului compact. Alfa Romeo Giulietta QV demonstrează încă o dată că maşinile italiene au „suflet“. Alfa Romeo Giulietta este una dintre cele mai pasionale maşini testate de noi în ultimul timp. Automobilul este perfect pentru cei care doresc senzaţii sport la preţuri mai mici.
În lume există trei tipuri de cumpărători de maşini. Primul priveşte maşinile ca nimic mai mult decât o unealtă. Al doilea cumpără o maşină nu doar pentru motivele funcţionale, dar şi ca un obiect de dorinţă. Aceştia cumpără de obicei maşini germane, nu numai pentru că sunt mai bune (câteodată chiar nu sunt). Despre al treilea tip trebuie să vorbim mai pe îndelete... sunt aceia care înţeleg o maşină şi care pot să identifice intenţiile designerilor şi inginerilor. Lor le pasă mult prea puţin despre ceea ce cred ceilalţi despre ei şi sunt interesaţi mai mult de relaţia lor cu maşina respectivă. Pentru aceştia s-au inventat mărci precum Alfa Romeo.
Prima Giulietta a fost produsă în 1954 şi, spre deosebire de actuala compactă cu cinci uşi, era un coupé stilat, „desenat" de Bertone. De stil nu duce lipsă nici actuala Giulietta, iar dacă trebuie să vorbim despre modelul testat de noi, cele două embleme cu trifoiul cu patru foi de pe aripi prevesteau ceva rău.
Una dintre cele mai rapide maşini
Interiorul este simplu, elegant şi are aplicate cele mai noi principii ale ergonomiei
Alfa Romeo are o istorie de 101 ani. Trecutul său este plin de tulburări, presărat cu o mulţime de maşini superbe, dar şi modele mai ciudate. Tema principală de frustrare a fost că Alfa Romeo produce des maşini aproape perfecte, dar greşeşte la detalii.
Dacă privim de la volanul versiunii de top testată de noi, noua gamă de compacte Alfa Romeo pare grozavă. Am condus-o z