* cu o medie de 41.000 de cititori în fiecare zi, cotidianul "Obiectiv - Vocea Brăilei" este cel mai citit ziar la Brăila, depăşind ca număr de cititori toate publicaţiile locale şi naţionale * evaluarea a fost realizată de Biroul Naţional de Audit al Tirajelor în cadrul Studiului Naţional de Audienţă
* Obiectiv deţine prima poziţie şi în piaţa on-line, www.obiectivbr.ro fiind site-ul cu cei mai mulţi vizitatori în zona Brăila, Galaţi, Buzău, Tulcea, Vrancea, conform trafic.ro * ediţia electronică a cotidianului "Obiectiv" se află pe locul 7 între publicaţiile locale, în ceea ce priveşte traficul pe internet, devansând ziare din principalele oraşe ale ţării
Cea mai recentă evaluarea realizată în cadrul Studiului Naţional de Audienţă (SNA) de către Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) certifică poziţia de lider pe piaţa locală de presă scrisă a cotidianului "Obiectiv - Vocea Brăilei". Concret, în perioada analizată, mai precis ianuarie 2010 - ianuarie 2011, Studiul Naţional de Audienţă indică faptul că publicaţia a avut în medie 41.000 de cititori în fiecare zi, următoarea publicaţie locală înregistrând cu 43,9% mai puţini cititori zilnic. În continuare, populaţia din categoria 25 - 54 de ani reprezintă segmentul cu apetenţă maximă pentru cotidianul "Obiectiv" (69,9% din numărul total de cititori), astfel încât se poate afirma că ziarul îşi menţine constant profilul pe acest sector. Şi dacă tot am ajuns la acest subiect, interesant de precizat este că, potrivit SNA, majoritatea cititorilor "Obiectiv" au studii medii sau superioare, sunt căsătoriţi şi obţin venituri cu caracter salarial ce depăşesc 100 euro.
Dacă vă întrebaţi cum stau pe piaţa locală cotidienele centrale, vă spunem că studiul, ce acoperă o perioadă de 12 luni, arată că după "Obiectiv"- lider al clasamentului pe judeţul Brăila - este tabloidul "Cancan" cu 19.000 de cititori zi