Mihai Dobrovolschi, Virgil Ianţu, Adrian Despot şi Marius Florea Vizante - cei patru bărbaţi care susţin campania de imagine a Diva Universal - nu ştiu sigur, însă nu au renunţat să caute răspunsul.
La câteva luni după ce a intrat pe piaţa din România, postul Diva Universal a lansat prima campanie de imagine - „Ştim ce vor femeile", ce-i are în prim- plan pe Dobrovolschi, Ianţu, Adi Despot şi Vizante. Cei patru au devenit protagoniştii a patru clipuri promoţionale (filmuleţe ce promovează seriale difuzate de Diva Universal - „Soţia perfectă", „Mediumul", „Soţii de militari" şi „În jungla oraşului"), care în această lună rulează pe micile ecrane, dar pe care le puteţi urmări şi pe www.stimcevorfemeile.ro. Până veţi butona telecomanda, citiţi interviurile de alături: a fost distractiv la filmări, toţi o recunosc, dar nu prea ştiu ce vor femeile. Cum ar putea? Nici noi nu ştim!
Virgil Ianţu
Diva Universal spune „Ştim ce vor femeile". Tu poţi spune acelaşi lucru?
Noi ne dorim în permanenţă să aflăm, conştienţi fiind că alergăm după o himeră. Suntem nişte exploratori fără şansă, dar visători. Nici voi nu ştiţi ce vreţi!
Ce te-a atras la această campanie?
Ceea ce cred că ne-a atras la această campanie, în prima fază, era formula, deja consacrată în lumea reală. Dobro a fost elementul mai nou, dar nu a avut de ales şi s-a adaptat rapid. Privind lucrurile puţin din afară, am descoperit un cvartet compus din patru voci, care pot susţine şi momente solistice, dar care ştiu să se armonizeze foarte bine şi în grup. Am zis frumos?
Cum vezi tu „o divă"?
Orice femeie trebuie să aibă o atitudine de divă. Femeia trebuie adulată, idolatrizată de ceilalţi, adică de noi, cei care am mai rămas. Acum mă gândesc dacă ar trebui să existe o limită... nu ştiu încă.
Adrian Despot
Tu ştii ce vor femeile?
De cele mai multe ori intui