Daca nu ai probleme deosebite, nu vei interactiona cu cei de la resurse umane decat in prima si ultima zi de lucru. Asta nu inseamna totusi ca ei nu te vor tine sub supraveghere continua.
Rolul lor este sa se asigure ca iti duci treaba la indeplinire asa cum trebuie, asa ca vei fi mereu monitorizat din umbra. Iata cateva sfaturi, oferite de Msn.com, care te vor ajuta sa faci o impresie cat mai buna la locul de munca.
Fii punctual
"Daca cineva intarzie la interviu, cu siguranta nu va fi considerat un candidat ideal pentru post", afirma Amy Habedank, manager de resurse umane. Dar se pare ca ea ezita si in cazul celor care apar mult prea devreme. "Daca cineva vine cu o ora inainte de momentul stabilit, inseamna ca nu are nicio consideratie pentru programul meu".
Sterge-ti urmele pe net
Mai ales in cazul companiilor mari, exista oameni care vor cauta orice informatie despre tine pe Internet. Asa ca incearca sa maschezi unele lucruri care crezi ca nu vor da bine pentru noua slujba.
Aspectul fizic este important
Cercetatorii spun ca decizia de a angaja sau nu un om este luata in primele 90 secunde de la inceperea interviului. De aceea este esential sa vii imbracat perfect, cu unghiile curate, parul aranjat si o respiratie frumos mirositoare.
Igiena conteaza
Daca emani miros de tigara este aproape acelasi lucru ca atunci cand ai mirosi a transpiratie. Ambele mirosuri pot fi estompate cu putina bunavointa si de aceea angajatorul considera acel miros ca fiind o lipsa de profesionalism.
Pune-ti la punct casa
Daca aplici pentru un post unde vei lucra de acasa, cu siguranta cineva de la firma va veni sa inspecteze mediul in care iti vei desfasura activitatea. Ai grija ca in acele momente sa nu existe prin preajma copii care sa strige sau caini care sa la