La cea de-a 17-a ediţie, coordonată de Sabrina Herlo, evenimentul de carieră JobShop s-a mutat de la Casa de Culltură a Studenţilor în curtea interioară a Universităţii Tehnice. Evenimentul durează până în 17 aprilie.
Un cort mare şi alb a răsărit la UTCN, unde a început ieri ediţia a 17-a a JobShop, eveniment care durează trei zile, până în 15 aprilie. „Una dintre noutăţile acestei ediţii este că ne-am mutat mai aproape de studenţi. Celelalte ediţii au avut loc la Casa de Cultură a Studenţilor “, spune Sabrina Herlo care e responsabilă cu organizarea evenimentului. Personal, faptul că a ajuns să se ocupe de acest proiect este un vis împlinit. „În urmă cu doi ani am fost prima dată la JobShop, la Casa de Cultură a Studenţilor, şi m-a mirat că nişte tineri sunt în stare să organizeze un asemenea eveniment. Nu am aflat decât mai târziu, după ce m-am înscris în BEST (Board of European Studens of Technology – n.r.), că ei erau organizatorii“, povesteşte ea.
Recrutare fără criză
La ediţia din acest an a JobShop s-au înscris 34 de firme (faţă de aproximativ 20 anul trecut), ce oferă 500 de job-uri studenţilor şi absolvenţilor de UTCN. Numărul în creştere al companiilor participante, între care Nokia, Continental, Property Shark, P&G, Volvo, ING sau E-On, arată că, cel puţin din punctul de vedere al apetitului companiilor pentru angajări, criza s-a cam terminat, crede Sabrina. „După prima zi aş spune că şi numărul vizitatorilor a fost mai mare ca la ediţia precedentă“, adaugă ea. Acest lucru o mulţumeşte, mai ales că pentru un asemenea eveniment munca începe imediat după terminarea ediţiei precedente. „După fiecare ediţie ne întâlnim cu toţi colegii BEST din ţară (evenimentul are loc simultan în Iaşi şi Timişoara – n.r.), pentru a discuta ce a mers, ce n-a mers şi la ce mai trebuie să lucrăm. După asta, munca efectivă a început odată cu noul an