Dezvoltatorii imobiliari ofera cadouri masini, sisteme home cinema sau cuptoare cu microunde pentru a atrage clientii, pe o piata in care sub 5% din cei interesati chiar cumpara o locuinta, asa cum arata un studiu al Real Time.
Ofensiva dezvoltatorilor de la targul imobiliar Timon are ca varf de lance cadourile auto.
Cosmopolis ofera, pana la finalul lunii, cadou cate o masina Renault pentru apartamentele de 2 si 3 camere amplasate in cladirea K6 din proiectul situat langa Bucuresti, in timp ce la achizitionarea anumitor tipuri de case in proiectele promovate de agentia imobiliara City Dreams cumparatorii pot prima cadou un Peugeot 107 (pentru doua vile din Tunari) sau un autoturism unicat Peugeot RCZ (pentru un triplex din InCity).
De unde aceasta darnicie a dezvoltatorilor? Oficialii Cosmopolis au explicat pentru DailyBusiness.ro ca ideea campaniei cu o masina cadou pentru un apartament achizitionat a venit ca urmare a faptului ca multi din potentialii clienti ai proiectului ezitau sa isi achizitioneze locuinte aici, pentru ca nu aveau masina proprie si le era dificil sa se deplaseze pana in Bucuresti cu autobuzul.
"Ne asumam o diminuare a marjei de profit. Un apartament de 2 camere are un pret de pornire de aproape 56.000 euro plus TVA, iar in acest pret intra si masina cadou", au spus oficialii Cosmopolis.
Tot pentru a atrage oameni la targ, Be Igloo a venit in acest an cu tombole. "Important este sa atragem oamenii la targ, apoi este treaba ofertei de apartamente si a oamenilor de vanzari sa tranzactioneze", a spus Loredana Albu, actionar al Be Igloo.
In ce constau cadourile?
Adama va oferi mobila pentru intreg apartamentul pentru cumparatorul numarul 1.000 si un home-cinema la tombola, iar G&B Imobiliare amenajeaza la cheie locuintele pentru toti cei care cumpara pana la finalul lunii