Comedia începe cu un ritm ameţitor verbal, pe care îl susţine Rache McAdams, devenită pentru acest scenariu, semnat de Aline Brosh McKena, o producătoare foarte pasionată, care ar vrea şi ea o emisiune de succes, dar se alege cu una de dimineaţă, departe de a fi urmărită cu sufletul la gură, luându-i înainte toate celelalte posturi.
Pentru că i s-a acordat însă încrederea că ar putea totuşi să mai schimbe ceva (neştiind că totul era doar o capcană pentru ca să scoată formatul şi să-l înlocuiască fireşte cu talkshow-uri şi concursuri), fata vrea să demonstreze că se poate. De la prima întâlnire cu cei din redacţie încep problemele. Nimeni n-o bagă în seamă, vorbesc unii peste alţii, orgoliile sunt enorme, aşteptările pe măsură şi posibilităţile aproape nule. Prima măsură pe care o ia o să vă cucerească. Mai departe însă, va trebui să vină cu o soluţie genială. În textele cinematografice se pare că nu atât noaptea e sfetnic bun, cât liftul, în care dacă nu rămâi ca în „Elevator", poţi întâlni fiinţa iubită sau, în cazul dat, vedeta ideală.
Aceasta este întruchipată de Harrison Ford, cândva prezentator de ştiri cu multe mofturi, devenit între timp un tip extrem de ciufut, care nu vrea decât să profite de contractul său extra-bănos, să joace golf şi să nu mai fie nevoit să intre pe sticlă. Numai că se pare că huzurul lui s-a încheiat o dată cu venirea la cârmă a programului ambiţioasei Becky Fuller. Ea găseşte o chichiţă în înţelegerea semnată cu reţeaua TV şi, prin urmare, s-a dus dulcele profit al legendarului Mike Pomeroy. De remarcat întâlnirea accidentală a celor doi, când tânăra e plină e entuziasm, iar el este ironic şi flegmatic, aşa cum se mai întâmplă şi în realitate, deşi cu toţii ne-am dori să dăm doar teleaşti fermecători pe micul ecran şi în carne şi oase, precum era Tudor Vornicu. Pentru spectatori este o ocazie să descopere care sunt subiec