- Comentariu - nr. 764 / 15 Aprilie, 2011 Pe multi romani, criza i-a facut sa renunte la o serie de bunuri, in conditiile scaderii generale a nivelului de trai. Potrivit unui studiu GfK, per total, piata bunurilor de folosinta indelungata a scazut cu 15%, in primul trimestru al acestui, fata de aceeasi perioada din 2010. Daca populatia nu a putut sa renunte la produse precum frigiderele sau masinile de spalat, a trecut perioada in care romanii isi schimbau telefonul mobil la fiecare doua luni, atrasi de reclame si de noile tehnologii. Conform studiului GfK, printre produsele la care romanii siau redus cumparaturile se numara telefoanele mobile (o scadere de 28,5% in perioada aprilie-iunie), imprimantele, calculatoarele, electrocasnicele mari (o scadere de 13,6%, ramele foto si aparatele de fotografiat s.a. Singurul segment unde s-au inregistrat vanzari mai mari, cu 13%, a fost cel al electronicelor de larg consum. Fireste, numarul produselor taiate de pe listele de achizitii urgente este mult mai mare, pe fondul scaderii drastice a puterii de cumparare si a nivelului de trai. GHEORGHE GIURGIU - Comentariu - nr. 764 / 15 Aprilie, 2011 Pe multi romani, criza i-a facut sa renunte la o serie de bunuri, in conditiile scaderii generale a nivelului de trai. Potrivit unui studiu GfK, per total, piata bunurilor de folosinta indelungata a scazut cu 15%, in primul trimestru al acestui, fata de aceeasi perioada din 2010. Daca populatia nu a putut sa renunte la produse precum frigiderele sau masinile de spalat, a trecut perioada in care romanii isi schimbau telefonul mobil la fiecare doua luni, atrasi de reclame si de noile tehnologii. Conform studiului GfK, printre produsele la care romanii siau redus cumparaturile se numara telefoanele mobile (o scadere de 28,5% in perioada aprilie-iunie), imprimantele, calculatoarele, electrocasnicele mari (o scadere de 13,6%, ramele foto s