Automobile Dacia va opri, în perioada 22 aprilie-2 mai, activitatea de montaj şi caroserie la uzina de la Mioveni, din cauza problemelor cu aprovizionarea unor piese de către furnizorii constructorului.
"Va înceta doar activitatea de montaj şi caroserie, departamentele de mecanică şi logistică urmând să lucreze ca până acum. Disfuncţionalităţile cu livrarea de piese din partea unor furnizori nu au legătură cu situaţia din Japonia. Ele sunt determinate de dificultăţile de natură financiară pe care le au furnizorii. Fluxul de livrări suferă dereglări de mai multe luni. Este vorba de un tip de motor şi anumite piese de caroserie", a precizat reprezentantul grupului francez în România.
Ea a spus că încetarea activităţii de montaj va afecta producţia de automobile pe durata menţionată.
În prezent, producţia zilnică a uzinei de la Mioveni este de 1.377 de automobile. Ultima oprire a producţiei a avut loc în octombrie 2008, pe fondul instalării crizei financiare.
Automobile Dacia are aproximativ 15.000 de angajaţi.
Vânzările Dacia au crescut cu 12% anul trecut, de la 311.426 la 348.723 de autovehicule, iar cota de piaţă a constructorului român în Europa a urcat cu 0,3 puncte procentuale, la 1,6%. În România, Dacia a vândut 36.730 de vehicule, cu 20% mai puţin faţă de 2009.
Automobile Dacia va opri, în perioada 22 aprilie-2 mai, activitatea de montaj şi caroserie la uzina de la Mioveni, din cauza problemelor cu aprovizionarea unor piese de către furnizorii constructorului.
"Va înceta doar activitatea de montaj şi caroserie, departamentele de mecanică şi logistică urmând să lucreze ca până acum. Disfuncţionalităţile cu livrarea de piese din partea unor furnizori nu au legătură cu situaţia din Japonia. Ele sunt determinate de dificultăţile de natură financiară pe care le au furnizorii. Fluxul de livrări suferă dereglări de mai multe lu